SERVICE & SUPPORT

Preventief onderhoud
Om ongestoord gebruik te kunnen maken van digitale AV presentatie- en leermiddelen, is het van belang om tijdig preventief onderhoud te verrichten op deze AV-apparatuur.
Dit voeren wij uit. Alle audiovisuele apparatuur wordt schoongemaakt, opnieuw afgesteld en gekalibreerd. Tijdens dit periodiek preventief onderhoud worden ook eventuele gebreken geconstateerd en direct verholpen.

Voordelen van periodiek preventief onderhoud voor eindgebruikers:
• Verhogen betrouwbaarheid van de digitale AV presentatie- en leermiddelen.
• Voorkomen van schade, uitval, gebreken en ongemak op een later moment.
• Direct kostenbesparend, doordat de hardware probleemloos blijft functioneren.

Storingsdienst
De monteurs van Mister AV zijn opgeleid om snel en adequaat een storing te verhelpen. Een storing kan bij ons op verschillende manieren aangemeld worden:
• Via onze OutSmart portal (vraag naar de mogelijkheden)
• Telefonisch 7:00 – 20:30 uur (ma t/m zat)
• Per e-mail (24/7)

Wanneer wij een storingsmelding ontvangen, nemen wij direct telefonisch contact op.
Vanaf het eerste uur zullen wij alle communicatie verwerken in onze OutSmart portal. Op deze manier is de persoon die de melding gedaan heeft op de hoogte van de gemaakte afspraken en status van de storing.

Support en trainingen
De apparatuur is gemonteerd, de software is geïnstalleerd en alles is schoon en werkend opgeleverd. Onze projectleider zal een opleverronde maken met de opdrachtgever en eindgebruiker. Ook zal hij de tijd nemen om te laten zien dat alles werkt en functioneert.
Toch kan het gebeuren dat er een storing optreed of iets niet naar wens is opgeleverd. Dit lossen wij op.
Neem direct contact op met onze Service en Support afdeling: 0416 700 231 (optie 2).

Een AV installatie optimaal benutten?
Mister AV traint. Voor de startup training zullen wij een aparte afspraak maken, zodat alle geïnteresseerde daarbij aanwezig kunnen zijn. De trainingen die wij aanbieden zijn op maat gemaakt en kunnen op elk niveau gegeven worden. Wij trainen de beheerders (hoe het technisch werkt en onderhouden kan worden) maar ook de gebruikers (hoe maak je optimaal gebruik van de geleverde AV installatie). Vraag naar de mogelijkheden.