SERVICE & SUPPORT
Preventief onderhoud
Om ongestoord gebruik te kunnen maken van digitale AV presentatie- en leermiddelen, is het van belang om tijdig preventief onderhoud te verrichten op deze AV-apparatuur.
Dit voeren wij uit. Alle audiovisuele apparatuur wordt schoongemaakt, opnieuw afgesteld en gekalibreerd. Tijdens dit periodiek preventief onderhoud worden ook eventuele gebreken geconstateerd en direct verholpen.
Voordelen van periodiek preventief onderhoud voor eindgebruikers:
• Verhogen betrouwbaarheid van de digitale AV presentatie- en leermiddelen.
• Voorkomen van schade, uitval, gebreken en ongemak op een later moment.
• Direct kostenbesparend, doordat de hardware probleemloos blijft functioneren.
Storingsdienst
De monteurs van Mister AV zijn opgeleid om snel en adequaat een storing te verhelpen. Een storing kan bij ons op verschillende manieren aangemeld worden:
• Via onze portal (24/7)
• Telefonisch 7:30 – 19:30 uur (maandag t/m vrijdag)
• Per e-mail (24/7) support @ misterav.servicecamp.com
• Per WhatsApp (12/5) 0416 700 231
Wanneer wij een storingsmelding ontvangen, nemen wij direct telefonisch contact op.
Vanaf het eerste uur zullen wij alle communicatie verwerken in onze ServiceCamp portal. Op deze manier is de persoon die de melding gedaan heeft op de hoogte van de gemaakte afspraken en status van de storing.
Remote support
Met Teamviewer software voor remote support kunnen onze AV-technici op afstand toegang krijgen tot een andere computer of apparaat om support te bieden. Met de remote verbinding kan de technicus het scherm van het externe apparaat in realtime op zijn eigen scherm zien en in de meeste gevallen de controle over het externe apparaat overnemen om storingen te verhelpen.
Deze toegang kan alleen met uw toestemming (het telefonisch doorgeven van een unieke code) opgezet worden.
Wij hebben hiervoor een eigen account bij Teamviewer, welke u hier kunt downloaden.

Support en trainingen
De apparatuur is gemonteerd, de software is geïnstalleerd en alles is schoon en werkend opgeleverd. Onze projectleider zal een opleverronde maken met de opdrachtgever en eindgebruiker. Ook zal hij de tijd nemen om te laten zien dat alles werkt en functioneert.
Toch kan het gebeuren dat er een storing optreed of iets niet naar wens is opgeleverd. Dit lossen wij op.
Neem direct contact op met onze Service en Support afdeling: 0416 700 231 (optie 2).